Ένα ιστολόγιο με μουσικές εξαίσιες κι όμορφες εικόνες
καλό μήνα!!! Με τα κάλαντα του Μάρτη!!!!
(Περιστεράκι πέταξε, παιδική χορωδία Aρρένων Αγίου Ευθυμίου Κερατσινίου)
Οι μουσικές εξαίσιες... σάς ευχαριστούν για τα σχόλιά σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι μουσικές εξαίσιες... σάς ευχαριστούν για τα σχόλιά σας...