Ένα ιστολόγιο με μουσικές εξαίσιες κι όμορφες εικόνες
η παράσταση
απ' τα καλύτερα που έχω δει
ναι, τσίρκο!
https://www.youtube.com/watch?v=lC9z-XwbjHk&t=3543s
Lamprini T.
Οι μουσικές εξαίσιες... σάς ευχαριστούν για τα σχόλιά σας...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Οι μουσικές εξαίσιες... σάς ευχαριστούν για τα σχόλιά σας...